Genocída onkologických pacientov riadená ministerstvom.

17. februára 2021, kekso, Nezaradené

Nikto ma nepresvedčí, že to tak nie je. Utvrdil ma v tom môj príbeh a profil ľudí, ktorí tomu majú zabrániť, ale tak nerobia. Popisujem a dokladujem moje postrehy nižšie.

Som onkologický pacient. Vo štvrtok cca o 3,00 hod. prišla na mňa nevoľnosť a začal som dáviť. Niekoľkonásobné dávenie trvalo celý deň a neustávalo ani po použití tabletiek odporúčaných onkologickou lekárkou pri dávení. Už som si necítil celé telo,  hrtan,  pažerák a tak som prišiel cca o 0,30 hod. v piatok ráno na pohotovosť. Vyšetrili ma a dali mi infúzie proti dáveniu a bolesti s tým, že hneď ráno sa mám hlásiť mojej onkologičke u Milosrdných. Ešte aj po infúziách som dávil do cca 5,00 hod.

V piatok ráno som telefonoval mojej onkologičke a popísal som, čo sa udialo. So spáleným pažerákom od kyseliny som nevedel  ani prehĺtať.
Jej reakcia?  Začala mi navrhovať, či by som nemohol prísť v pondelok. Nie !!!  Jej návrh som odmietol, bol pre mňa nelogický. Keď som prišiel, poslala ma na sono a výsledok:
žalúdok s väčším množstvom stagnujúcej tekutiny – dif.dg.: gastritída.
Doktorka mi potom dala infúziu proti bolesti a poslala ma do ambulancie o 4 metre vedľa, objednať sa na gastroskopiu s poznámkou „prosím o skorý termín„. Objednali ma na 3.3. čo mi bude len na dve veci…..  Skorý termín je u nich o 21 dní! Dovtedy môžem skonať a nikto nebude zodpovedný. Zbavili by sa jedného kusa a ušetrili financie. Tie by asi presunuli do ich fanatických spolkov.Prespal som celý piatok a sobotu, jesť môžem len s ťažkosťami (popíjam vývar) a stratil som 8 kg svojej váhy. Názorný príklad, že zdravotníctvo berie ľudí ako kusy – veci a ako veci ich vie aj likvidovať, s vedomím ministra zdravotníctva..
V sobotu 13.2.21 vo večerných TN bola odvysielaná správa, že oproti iným krajinám, na Slovensku je onkologickým pacientom k dispozícii 22% z liekov odporúčaných v EU. Tento stav je min. 10 rokov !!!  V správe odznelo z úst  Jany Pifflovej Špankovej z Aliancie – Nie rakovine, že Slovensko je jediná krajina, kde náš štát je ochotný zaplatiť za predĺženie roka života iba 41 000.- €. Drahšie lieky nepreplatí, je nutné žobroniť o výnimky.
Onkologickí pacienti sú zabíjaní cielene s vedomím vládnucej, do značnej miery  plagiátorskej vlády.

Ešte večer otvorím e-mail a vidím, ako vysoký štátny činiteľ v tranze hlása ľuďom, čo zažil. Prikladám nižšie zopár odkazov na web stránky, ktoré ma presvedčili o tom, že naša vláda nie je psychicky schopná riadiť ani hojdacieho koníka.  

Tento fanatický výstup ho posunul takmer do extázy, ale mal by sa radšej starať o pandémiu a ostatných chorých. Podľa jeho prejavu som zistil, že toto je ten „správny človek“ pre boj s vírusmi, pandémiou a inou pliagou. Nečakal som, že  okrem ministra zdravotníctva je vo vláde ďalší náboženský fanatik.

https://www.mojevideo.sk/video/3250f/minister_financii_telepaticky_ziskava_rady_od_ducha_svateho.html?fbclid=IwAR1Ny7A4eNoO_TYbNu7ur8VkBVFW_wgcgj2GRfzcWkNaeThU69aODwfONFc

To, že vo vláde je chaos, ozrejmila správa poslankyne Cigánikovej, v ktorej tomuto náboženskému fanatikovi vytkla jeho (v súčasnej dobe) pokusy o zmenu zákona, bez prerokovaní. 

https://www.aktuality.sk/clanok/865366/j-bitto-ciganikova-kritizuje-m-krajciho-za-vyhlasku-k-interrupciam/

Podľa koaličnej poslankyne Bittó Cigánikovej by sa Krajčí mal „konečne prestať venovať vnucovaniu svojho náboženského presvedčenia celému Slovensku“. Naopak, podľa jej slov by sa mal začať venovať riešeniu problémov s ochorením COVID-19. „Medzičasom je totiž v tejto otázke najneúspešnejším ministrom na svete,“ uviedla na sociálnej sieti. Poukázala tak na správy o tom, že Slovensko má celosvetovo najviac úmrtí na koronavírus – na milión obyvateľov za posledných 7 dní.                         Krajčí už chyby priznal a povedal, že neodstúpi ani oni vláda . Svojimi rozhodnutiami zabíjajú ľudí, ale prachy z vládnutia sú prachy, ktoré inde tak ľahko nenadobudnú:

https://www.aktuality.sk/clanok/866088/komentar-petra-bardyho-priznat-si-chybu-nestaci/?utm_source=azet.sk&utm_medium=magaziny-top&utm_content=clanok1&utm_campaign=HP-azet-new

V našej vláde máme medzi ministrami náboženských fanatikov a premiéra psychiatrického pacienta (podľa bývalého premiéra Fica sa terajší premiér -samoľúby narcis, pomstychtivý, priečny, urážlivý klamár a plagiátor liečil nedávno na psychiatrii). Dopĺňa ju podpredseda vlády s mafiánskymi skúsenosťami a kupovaním si titulov, čo mu ide dobre. Keď pripočítame ministra školstva a štátneho tajomníka MZV, tak sa nám vedomosti vlády dostávajú do roviny katastrofálne nízkeho priemerného čísla vládneho IQ.

Ich podporu istia ďalší ich súkmeňovci a členovia rituálneho spolku. Škoda, že ich prosby nie sú vypočuté, lebo

vo vláde aj parlamente ostalo značné množstvo debilov, chrapúňov, plagiátorov a gangstrov a tá múdrosť chýba. Ako keby si neuvedomovali, že raz im to bude do značnej miery spočítané. Tak isto, ako oni teraz stíhajú korupciu a inú trestnú činnosť.

http://nazory.pravda.sk/komentare-a-glosy/clanok/578133-medzinarodna-blamaz/

Terajší sa ničomu nevyhnú!!

To, že niektorí členovia OĽaNO stratili súdnosť a hrajú sa na inkvizítorov, potvrdzuje video:

https://www.aktuality.sk/clanok/865668/poslanec-vasecka-chce-odvolat-bitto-ciganikovu-sefuje-zdravotnickemu-vyboru/

Proti takmer likvidite zdravotníctva vystupujú aj spriatelené strany tejto nekompetentnej vlády.

https://www.aktuality.sk/clanok/865566/progresivne-slovensko-vyzyva-ministra-krajciho-aby-odstupil/

Popísaný priamy pokus o moju likvidáciu a „starostlivosť“ Min. zdravotníctva a jeho ministra, o chorých, onkologických a covidových pacientov cez činnosť vo fanatických spolkoch, personálne „vybavenie“ nemocníc prístrojmi, psychológmi, výživovými a sociálnymi poradcami, včasnou dostupnosťou vyšetrení ….., mi takmer s istotou genocídu chorých ľudí tzv. kusov resp. vecí potvrdzujú.